RadioBanter

RadioBanter (https://www.radiobanter.com/)
-   Antenna (https://www.radiobanter.com/antenna/)
-   -   Make your own T2FD (https://www.radiobanter.com/antenna/1946-make-your-own-t2fd.html)

J.W.Siebelink June 30th 04 07:38 PM

Nou weet ik wat ze in plaats van dat Morse hadden moeten doen: Engels.

73 Hans, PA0H

"Mark1" wrote in message
Meindert Sprang bracht volgend idée uit :
"Mark1" wrote in message
pse remove the nl newsgroup from this discussion.

Loop niet zo te zeuren Mark1, deze draad is gestart door een Nederlander
(Kees) en ge-crosspost naar twee engelse groepen. Dus dat deze heren

hier
steeds weer terugkomen is gewoon deel van de originele discussie.

Meindert

Wat een onzin Meindert, ik vraag gewoon of ze deze nieuwsgroep eruit
willen halen, het is en blijft een Nederlandse nieuwsgroep.

De 'draad' is gestart door Kees met reclame maken voor zijn website met
daarop zijn eigen gebouwde antenne, daar staat netjes bij dat hij wel
vragen wilt beantwoorden, nou prima maar dan wel op zijn e-mail adres
graag.

Mark1 June 30th 04 08:23 PM

Als je mijn vertaling van het stukje babbelfish hebt gelezen weet je
dat dat dus niet het probkeem is, maar wel dat dit een Nederlandse
Nieuwsgroep is en dus de voertaal Nederlands is.

J.W.Siebelink plaatste dit op zijn scherm :

Mark1 June 30th 04 10:04 PM

Meindert Sprang schreef :
"Mark1" wrote in message
Als je mijn vertaling van het stukje babbelfish hebt gelezen weet je
dat dat dus niet het probkeem is, maar wel dat dit een Nederlandse
Nieuwsgroep is en dus de voertaal Nederlands is.

Mark1, je bent nu zelf net zo erg, want je haalt niet even de engelse
groepen uit de lijst, dus jij zit nu Nederlands te lullen in een
engelstalige nieuwsgroep.

De pot verwijt de ketel...

Meindert

Dit is niet de pot verwijt de ketel, enkel het laten zien aan de
engelstalige nieuwsgroeppen hoe hindelijk het is als er iemand in een
andere taal schrijft, als ze het dan proberen te vertalen in babbelfish
of een andere vertaalprogramma zullen ze zien dat er geen barst van
klopt.
Vandaar dat ik nu dus weer die engelstalige groepen die jij eruit hebt
gehaald erbij heb gezet :-P